Transport & Verzending

Verzending van uw Koi producten

Pakketten worden over het algemeen binnen 2 dagen na ontvangst van uw betaling verzonden via PostNL met tracking en aflevering zonder handtekening. U krijgt een melding als het pakket is verzonden. Over het algemeen levert PostNL het pakket de volgende werkdag af. Als u niet thuis bent proberen ze het pakket eerst te bezorgen bij de buren. Lukt dit niet, dan laten ze een bericht voor u achter. We komen dan de volgende werkdag in de meeste gevallen nogmaals langs met uw pakket. Het kan ook zo zijn dat we het pakket bij de tweede bezorgpoging direct naar een PostNL-locatie brengen. Dit laten ze u weten.

Verzendkosten zijn inclusief behandeling, verpakking en frankering. De vervoerskosten afhankelijk zijn van het totaalgewicht. We raden u aan uw artikelen onder te brengen in één bestelling. We kunnen twee apart geplaatste bestellingen niet samenvoegen, voor elke bestelling zullen dus verzendkosten in rekening worden gebracht. Uw pakket wordt op eigen risico verzonden, maar er wordt bijzondere zorg besteed aan breekbare voorwerpen.

Verzending van uw vissen

Het is niet mogelijk de door u bestelde vissen te verzenden via PostNL of DHL. De veiligheid van de vissen is niet te waarborgen. U kan dus de vissen die u besteld op afspraak binnen 2 weken komen afhalen op ons adres in Broek in Waterland. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst en betaald zullen wij contact met u opnemen om de details te bespreken en een passende afspraak met u te maken.
 

Eigen vervoer een probleem?

Het is mogelijk om vissen bij u te bezorgen. De kosten daarvan kunnen wij u niet zo vertellen. Dit is afhankelijk van een aantal factoren, waaronder de locatie van het afleveradres. Heeft u hier vragen over, dan kan u die stellen via het contact formulier op deze site of telefonisch op +31 6 551 221 45